عبودتیان  درشوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر تفت

خواستار بررسي دليل افت تحصيلي دانش آموزان شد

یزدفردا:شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر شهرستان تفت تشکیل جلسه داد

اولين جلسه هماهنگي شوراي مبارزه با مواد مخدر شهرستان تفت روز گذشته به رياست فرماندار و با حضور اعضا در محل فرمانداري برگزار شد.

 

 

به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان تفت ، فرماندار اين شهرستان در اين جلسه ضمن اشاره به فرمايشات رهبر معظم انقلاب مبني بر اينكه كارآمدي نظام جمهوري اسلامي را در دنيا ثابت كنيد،سلامت و امنيت را دو مولفه كارآمدي نظام عنوان و خواستار تامين كامل آن در شهرستان شد.

 "سيد احمد عبودتيان"، قاچاق، بزهكاري و اعتياد را ازجمله عوامل ناهنجاري عنوان نمود كه سلامت روح و جسم و جان جامعه را تهديد مي كند.

فرماندار تفت به موضوع بزهكاري در جوانان اشاره و خواستار بررسي دليل افت تحصيلي دانش آموزان شد.

رئيس شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر شهرستان تفت به مقايسه نظام گذشته با حال پرداخت و گفت: در نظام گذشته مواد مخدر در كشور فراوان و خود از عوامل اصلي آن بودند ولي در نظام مقدس جمهوري اسلامي ما مكلف به كار فرهنگي هستيم وظيفه همه است كه با اين پديده شوم مبارزه نماييم .

دبير كميته فرهنگي شوراي مبارزه با مواد مخدر استان نيز در اين جلسه پيشگيري از درمان را در اين موضوع بسيار مهم خواند و افزود: سنگر پيشگيري از اعتياد سنگر كم سربازي است.

وي هم چنين خواستار تلاش بيشتر همه دستگاه ها براي جذب اعتبارات فرهنگي در اين حوزه شد. برگزاري دوره هاي آموزشي مختلف، برگزاري نمايشگاه و نشست هاي آموزشي،فضاسازي و تبليغات و برگزاري ماهيانه جلسات از جمله مصوبات اين جلسه بود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا